FAQ
Dolimitu gromadzi dane osobowe swoich klientów, w celu dopasowania oferty pożyczkowej indywidualnych potrzeb wnioskującego. Usługi świadczone są z zachowaniem najwyższej jakości i bezpieczeństwa.
Nie. Dolimitu nie pożyczka pieniędzy. Jest pośrednikiem między pożyczkobiorcą, a pożyczkodawcą.
Serwis Dolimitu współpracuje z wieloma firmami pożyczkowymi, które cechuje udzielanie szybkich pożyczek online oraz wysoki standard. Chwilówki dopasowane są do potrzeb klientów, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.
W ramach oferty serwisu Dolimitu możesz wnioskować o pożyczkę wysokości od 500 zł do 150 000 zł. Minimalny okres kredytowania wynosi 1 miesiąc, a maksymalny to 120 miesięcy. Decyzję o tym, jakie zobowiązanie wybrać, samodzielnie podejmuje zainteresowany pożyczkobiorca.
Podczas składania wniosku będzie Ci potrzebny wyłącznie dowód osobisty. Czyli takie informacje jak: imię, nazwisko, numer oraz seria należy wprowadzić w przeznaczonych do tego celu rubrykach.
Składanie i rozpatrywanie wniosku w serwisie Dolimitu trwa dosłownie chwilę. Jeśli sprawnie uzupełnisz wszystkie wymagane informacje, cały proces nie powinien trwać dłużej niż 15 minut.
We wniosku pożyczkobiorca zobowiązany jest wprowadzić informacje odnoszące się do stanu cywilnego, wykształcenia, źródła dochodu, miesięcznej sumy dochodów netto, danych pracodawcy, liczby osób na utrzymaniu, obecnej formy zamieszkania. Na podstawie tych informacji określona zostanie zdolność kredytowa zainteresowanego pożyczkobiorcy.
Serwis Dolimitu przeprowadza wczesną weryfikację tożsamości zainteresowanego pożyczkobiorcy za pomocą przelewu. Metoda ta pomaga w wyeliminowaniu oszustów finansowych, którzy starają się wyłudzić pożyczkę na skradziony dowód. Zainteresowany pożyczkobiorca zobowiązany jest wykonać przelew z osobistego rachunku bankowego na kwotę 0,01 zł na jedno z kont serwisu Dolimitu.
Serwis Dolimitu dba o bezpieczeństwo swoich klientów. Wszelkie dane wprowadzone przez klientów są poufne i zabezpieczone specjalnie opracowanymi systemami bezpieczeństwa.
Zainteresowani klienci mogą kontaktować się z serwisem Dolimitu zarówno za pomocą wiadomości e-mail, jak i infolinii, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.